Wednesday, September 19, 2007

Pühendusega Manolo Blahnikule

Eile oli mul tarvis välja näha rabav. Töölt otse kokkusaamisele minnes, ei ole võimalik ennast eriti üles lüüa, sest vaatamata oma põhjatule käekotile ei mahu sinna sisse kogu vahetusgarderoob :( Kuid mul on peaaegu alati kaasas teine paar kingi.

Siis ma taipasin, et minu sõltuvus kingakeste vastu on end täielikult õigustanud, kuivõrd ei olegi vaja midagi enamat, kui jalga lüüa 1 paar kalleid eriti efektseid rabavaid kontsadega kingakesi. Neid kannan ma harva, et nad mind ennastki rabaksid, kui ma nad jalga löön. Ning EILE, ossa juudas, märkasin, kuidas inimesed vaatasid mind, (seejuures oma lühinägelikkusega enamasti ple mul aimugi, kas mind üldse passitakse v juba jälitatakse), täpsemalt mu KINGI. Ja õhtu sujus romantiliselt.

OK, OK, OK, see sisend siin oli selleks, et
1. kinnitada endale, et mu maniakaalne huvi kingade vastu võib teinekord kasulikuks osutuda
2. naised, muretsege endale paar vingeid KONTSAGA kingi, need teevad teid märgatavaks
3. minu ootaja märkas ka mu kingi ja ta ilmselt ei pahanda enam, et meie esik ja kapp enamasti minu kingi ja nende karpe täis on :)

No comments:

Blog Archive