Saturday, January 26, 2008

Hooaeg on alanud! Euroviisut...

1. Leto svet - Esitab Kreisiraadio
Olin algul minagi loo iroonilisest poolestvaimustuses, aga nüüd, palun, palun, palun, Jumal tee nii, et nemad ei sõidaks lõppvõistlusele ja et kõikide Aikude ja Petside ja Pirkside kõnekaardid järgmiseks laupäevaks tühjaks saaks. See esitus ja lugu oli kohutav!
2. Real Big Money - Esitab ans SKA Faktor
Nojah, meeldis see, et vahelduseks keegi uus tegija Euroturul. Ja lahedad püksid, aga see on ju laulude konkurss...
3. One on One - Esitab Rolf Junior
Vat see lugu meeldis mulle, ma ei teagi miks, polnud teist varem kuulnudki ja kohe meeldis! Mikat meenutas vähe ja see punaroosa hõõrutamine kiskus natuke lillaks ära, aga no minu favoriit hetkel siiski :)
4. Question Man - Esitab Taavi Peterson
Huvitav laul. Aga mitte Eurolugu. Mulle meeldis, et seekord oli uusi sõnade kirjutajaid, sest ma enam ei jaksa neid "you opened up my eyes, stay by my side" stiilis lugusid kuulata. Head sõnad olid lool.
5. Üksinduses - Esitab Kristjan Kasearu & Paradise Crew
hmm, nojah, punktid annan vaid selle eest, et laulsid eesti keeles. Tublid poisid.
6. 365 Days - Esitab Birgit Õigemeel
Pro-nun-cia-tion is the key word!!! Do smth! Arvestades lühikest esinejakogemust ja julgust üksi laval olla, leian, et tubli esitus ja laul võiks isegi Euromürglisse sukelduda.
7. It's Never too Late - Esitavad Luisa Värk ja Traffic
Et siis Helista mulle mobiilile inglisekeelne versioon?!? Leian, et need pisikesed tüdrukud Ice creamist (või mis nende bändi nimi oligi) oleks märksa nunnumad olnud kui igavene teine Luisakene ja vähe chubby noormees Trafficust.
8. Stefani - Esitab Supernova
Ei, ei, eiiiiii. Mis sõnad, mitte et need paljudele korda läheksid, aga eiiiii ma ei suuda, eiiii.
9. Ice-cold Story - autor Riine Pajusaar. Esitavad Iiris Vesik
OK lugu ja huvitavhääl Iirisel. Lordilik laul, kuid Lordi v õidust on liiga vähe möödas. Ma tõesti nautisin neid paljaid poisse tšellodega, seepräast vaataksin seda lugu kohe kindlasti veel :P Meeldis Dave Bentoni hääl, see sobis väga Iirise omaga kokku.
10. God Inside Your Soul - Esitavad Luisa Värk ja Margus Vaher
Oh jah, millega see Liis meid veel võiks üllatada. Järgmine aasta ehk laulab ise v lausa koos kassiga? Kunagi oli üks kassilugu ka meie eelvoorus ju ,"Cat, cat, my master cat". Soojendaks loo üles, sest viimase sõnad olid sellised naivistlikud, aga Liisikene, sinu tekst küll nüüd mingi chef-d´oeuvre ei olnud just. Kahju, et Luisa ise ämbrisse astus ja Margus oli vist sunnitud...

Iga aasta mõtlen, et lõpetan selle jama Euroviisutega ära ja võtan vabalt, aga oleme vist ikka Olavi Pihlamäe, Marko Reikopi ja Juhan Paadamiga ühest puust. Hahahahaaaa. Mina juba tean, kelle poolt ma hääletan :)

No comments:

Blog Archive