Wednesday, October 3, 2007

Mida naised tahavad?

Mulle on tehtud mitmeid tööpakkumisi, iga töötatud aasta kohta u 4. Aga ma olen kimbatuses, nimelt:

- Mulle on tehtud pakkumine töötamaks kõrgemal ametipostil kui hetkel, suurema hulga vastutusega ning vaid väikese jao suurema raha eest. Ütlesin ära, kuna pean vajalikuks, et vastutus peaks olema korrelatsioonis palganumbriga viidates asjaolule, et ma pole tegelikult nii ambitsioonikas ning valmis võtma suuremaid väljakutseid. Seega jäi asi raha taha.
- Nüüd tehti mulle pakkumine oluliselt suurema palgaga, ilmselt pisut väiksema vastutusalaga, kuid töötama madalamal ametipostil, kui ma hetkel olen. Ütlesin ära, kuna arvan, et see tagasiminek vaatamata oluliselt suuremale palganumbrile, viidates asjaolule, et olen saavutanud oma ea kohta juba vähe rohkem ja tulnud sealt, mida nemad mulle pakuvad. Seega jäi asi ametiposti taha.

Niisiis, mida qrdit ma tahan, sulli v feimi, ah :D??? Mõistus otsas.

No comments:

Blog Archive