Sunday, September 30, 2007

Sõprusest

Mikrotasandi sotsiaalse kapitali teooria ütleb lihtsustatult, et mida rohkem suudad kokku lugeda inimesi, kellelt sa saaksid raha laenata (v kellele sa laenaksid), seda suurem on su sotsiaalne kapital. Ma olen neid kokku lugenud ja neid on võrdlemisi suur hulk, seega see sotsiaalne kapital on mul olemas ja ma olen selle hulgaga rahul.

Kuid ma ise arendaksin seda teooriat edasi nö intiimse kapitali väljendiga, so makro-mikrotasandi sotsiaalne kapital :D. Sinna hulka ei kuuluks üldse mitte need poisssõbrad (tüdruksõbrad meestel v siis läbisegi :P), kellega öid on veedetud, vaid need SÕBRAD, kellelt saab nõu küsida ka kõige isiklikemate probleemide lahendamiseks. See kapitali hulk ei saa olla väga suur, sest kui see nii oleks, siis peaks see inimene olema mingi räige ekshibitsionist.

Intiimse kapitali hulk on mul väga väike. Kuid ma olen nii tänulik, et see olemas on.

No comments:

Blog Archive